dinsdag 5 oktober 2010

Interview staat op 13 oktober ingepland in de telegraaf

De datum van plaatsing van het interview is nu aan mij bekend gemaakt.
Op woensdag 13 oktober staat het op de pagina 'vrouw' van de telegraaf ingepland, tenzij er iets actueels gebeurt waarvan plaatsing voorrang geniet. Daar ga ik maar even niet vanuit. Ik ben benieuwd of de voorspellingen die mij zijn gedaan door 'kenners' dan ook uit zullen komen.
Zou mij een verrassing staan te wachten als we terugkomen? Ik wacht het rustig af, maar ongetwijfeld wordt ik door het thuisfront op de hoogte gehouden. Jeroen blijft thuis, dus via hem hoor ik daar vast wel het een en ander over.

Al verschillende keren heb ik van mensen om mij heen gehoord dat zij ook aandelen willen kopen, maar nog even in afwachting zijn van het verdere verloop. Dat is uiteraard prima, maar stel dat de gedane voorspellingen uit gaan komen en de aandelen inderdaad snel worden verkocht nadat het in de krant is verschenen. Dan moet je er rap bij zijn, want zodra het aantal van 2000 is bereikt, wordt de inschrijving gesloten. Als je dan nog graag mee had willen doen, is het een kwestie van 'pech hebben'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten