donderdag 30 september 2010

Eventuele royalty's gaan naar de volgende doel(en)

Als, en ik zeg heel voorzichtig als, het manuscript echt tot uitgave zal komen dan gaat het grootste deel van mijn royalty's naar een goed doel gerelateerd aan Jordy, zo heb ik al eerder bekend gemaakt.
Inmiddels is het voor mij duidelijk waar het heen zal gaan en ik laat jullie graag meedelen in mijn besluit. Ik kon geen echte keuze maken, daarom zal er een verdeling plaats gaan vinden.
Mijn eventuele opbrengst zal voor het grootste deel verdeeld worden uitgegeven aan het traumateam van de lifeliner1 in combinatie met het traumateam van het radboudziekenhuis. Daarnaast zal er een deel naar het revalidatiecentrum voor militairen in Doorn gaan. Een klein gedeelte wil ik besteden aan iets moois dat bij Jordy op zijn graf komt te staan. Wat dat gaat worden hou ik voor jullie nog even geheim.
Misschien blijft er daarna nog iets over om mijn eigen onkosten te bekostigen, maar dat zie ik wel. Dat komt op de laatste plaats en zal geheel afhangen van de totale opbrengsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten