donderdag 30 september 2010

Bedankt voor jullie steun en vertrouwen

De teller van aandeelhouders staat op dit moment van schrijven op vijfenveertig.
Al deze mensen wil ik bedanken voor hun steun en het vertrouwen!
Dank je wel Peter, Jeroen, Valentine, Joost, room64, Rbroersen, Adri van der Marel, nelangenent, Denise, neeltjeschilders, cheryl,love anky, marja, maliss, lida, henny, trebarev, melvin angenent, krisje17, ellenmil, amri, hanny van rijn, don, vuilniswagen, tony, willy01, boerrde, selina, stanley, m.mollers, frans turk, DominiquevW, patening, Francis, marcelvanbruggen, hanst, ralph-sabrina, ad vd linde, GeEls, paul-krijger, jokealleman, healey, Bezuur, Rene1
En nu op naar de resterende vijfenvijftig of liever nog veel meer!
Het verkochte aantal aandelen staat nu op 227. Dus ik hoef er nog maar een paar...slechts 1773 aandelen resten mij nog van uitgave. Ach, dat gaat natuurlijk absoluut lukken, zo heb ik van de echte 'kenners' van tenpages.com te horen gekregen. Vooral als het in de krant heeft gestaan, zeggen ze.
Ik wacht gelaten af, veel meer aan promotie dan ik tot nu toe heb gedaan kan ik niet doen.
Pfff, het is nog niet makkelijk om jezelf te promoten! We blijven duimen, want ik ben nog net niet op de helft van de vier maanden dat ik de tijd heb. Dus nog even te gaan.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten