zondag 17 oktober 2010

Hartverwarmend

Zaterdag heb ik bij thuiskomst het artikel zelf in de krant kunnen lezen dat is gepubliceerd. Mijn opluchting was groot, gelukkig was het geen zielig of smeuïg verhaal geworden. Dat was me door de journaliste al beloofd en zij heeft haar woord gehouden, waarvoor mijn dank.
Door 2,1 miljoen mensen wordt deze krant dagelijks gelezen, waarbij de helft wellicht de pagina vrouw misschien wel overslaat. Betekent toch dat ongeveer 1 miljoen mensen het artikel moeten hebben gezien. Ongetwijfeld zijn er onder die lezers ook veel bekenden van ons.
Verschillende vooral heel lieve reacties heb ik van andere moeders die een soortgelijk verlies hebben geleden binnen gekregen, dat was hartverwarmend. Hiermee heb ik dan toch lotgenoten kunnen bereiken, waarmee één van mijn doelen toch is verwezenlijkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten