dinsdag 16 november 2010

De mailtjes stromen binnen...

Veel en bijzondere reacties heb ik binnen gekregen sinds het interview afgelopen zaterdag in het AD Groene Hart heeft gestaan. Opnieuw ook reacties van lotgenoten, die zoveel herkenbaars lezen.
Nu was dit ook een artikel die heel duidelijk was en nogal nauwgezet heeft weergegeven hoe een en ander in elkaar steekt. De journalist/redacteur die tegenover mij aan tafel heeft gezeten begreep heel goed waar het allemaal om draaide. Dat is toch een gave, om een wildvreemd persoon aan de hand van wat gerichte vragen en vooronderzoek goed te kunnen begrijpen en het dan ook nog eens in een helder en duidelijk verhaal voor buitenstaanders in tekst om te zetten.
Tot nu toe heeft het bijna 100 aandelen en 16 aandeelhouders opgeleverd. Uiteraard nog lang niet genoeg, maar we zijn pas één werkdag verder dus mogelijk dat er nog meer gaat volgen. Voorlopig is het in elk geval erg leuk om de mail te openen. In een aparte map die ik heb aangemaakt komen de berichten binnen die met TenPages hebben te maken en wat is het dan fijn om nu het beeld dat ik hieronder heb geplaatst op je scherm te zien verschijnen.
Iedereen die mij tot nu toe heeft gesteund wil ik enorm bedanken voor het vertrouwen dat in mij is gesteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten