woensdag 20 oktober 2010

De tijd begint te dringen

Als iedereen die mij heeft beloofd om aandelen te kopen dit ook daadwerkelijk zou doen in plaats van het alleen maar te zeggen, heb ik misschien nog kansen...want dat zijn er zovelen! De tijd begint te dringen...

Deze uitspraak staat op mijn hyves pagina te lezen. Een waarheid die niet anders uit te leggen valt. Dagelijks spreek ik mensen die mij vertellen dat ze het manuscript zo mooi vinden en heel graag uitgegeven willen zien. Gelijktijdig beloven ze dan om aandelen te kopen, want ze zien het helemaal zitten, zeggen ze. Er zijn er die zeggen: 'ik kan niet wachten om het hele boek te kunnen lezen'.
Met name dat laatste zou nog wel eens langer kunnen gaan duren dan gehoopt, want er is nog maar één maand te gaan om direct bij een uitgever binnen te kunnen stromen via TenPages.com.
Als dit toch niet gaat lukken zal iedereen die het hele boek wil lezen toch langer moeten gaan wachten dan nu voorzien. Alternatieve plannen moeten dan uit de kast worden getrokken en die gaan heel veel meer tijd kosten.
Dus voor iedereen die heeft gezegd te willen gaan kopen is het aan te raden om hier niet meer mee te wachten. Gewoon doen wat je hebt gezegd en wie weet hoe snel het manuscript dan wordt omgevormd tot een in zijn geheel te lezen boek met mijn verhaal, aangevuld met liefdevolle herinneringen en uiteraard de bekende humor en anekdotes, zoals het altijd bij Jordy heeft gehoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten