zaterdag 20 november 2010

Een paar cijfertjes

3 grote krantenartikelen met foto's,
3 emailbrieven naar mijn netwerk,
15 lovende reacties bij mijn manuscript,
2 blogsites,
1 site speciaal voor Jordy,
1 hyvessite,
1000 of meer positieve reacties op mijn mail, via sites of rechtstreeks,
2 journalisten/redacteuren die aandeelhouder zijn geworden,
1 directielid van TenPages die aandeelhouder is,
1 interview op TenPages,
6 reclames geplaatst,
6 boeken beloofd om weg te geven.

Nog maar 12 dagen zijn er te gaan.
Maar liefst 3086 keer is mijn manuscript bekeken.
Er zijn nu 84 aandeelhouders.
Op 503 aandelen blijf ik steken.
Ik spreek over de stand op zaterdag 20 november.

Er zijn groepen mensen van wie ik meer had verwacht.
Mijn hoop had ik ook op bepaalde groepen gezet.
Nooit zal ik weten wie de aandeelhouders precies waren wegens schuilnamen die zijn gebruikt.
Iedereen die ik ontmoet kan een mogelijke aandeelhouder zijn.
Terwijl ik gelijkertijd wel weet dat de meesten dat niet zijn.
Allen die aandeelhouder zijn geworden, onder eigen naam of schuilnaam, ben en blijf ik dankbaar voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben geschonken.

Maar misschien gebeurt er de komende week wel een wonder?
Hoewel ik inmiddels wel besef dat het altijd een kwestie van gunnen blijft en valse hoop koesteren een eigenaardige en lastige eigenschap is.
http://www.tenpages.com/manuscript/van-binnen-blijf-ik-huilen2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten