zondag 5 december 2010

Tijdelijke 'schrijf' stilte

Ruim negen weken geleden heb ik deze blog aangemaakt om iedereen die dit wilde op de hoogte te kunnen houden van de voortgang op TenPages. In de afgelopen ruim negen weken is de site bijna 1200 keer bekeken, wat toch een aardige score is.
Toch zullen er voorlopig geen nieuwe berichten op deze blog geplaatst gaan worden. Immers, mijn kansen op TenPages zijn verkeken, het manuscript is verwijderd en ik zal me nu op iets anders moeten gaan richten.
Pas als voor mijzelf meer duidelijk is hoe ik het verder aan ga pakken, zal ik jullie via deze site opnieuw op de hoogte gaan houden. Tot die tijd zal er even een tijdelijke 'schrijf' stilte zijn.
Voor iedereen die belangstelling heeft getoond, nogmaals een bedankje, zoals ik dat ook al uitgebreid in het artikel hiervoor geplaatst heb gedaan.
Hopelijk dat ik over een tijdje opnieuw jullie interesse kan trekken.

Tot dan, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten